7 Şubat 2016 Pazar

Fıstıkzade Ataşehir


Gaziantep marka lezzetlerinden Fıstıkzade yaklaşık 1.5 ay önce Ataşehir'de yeni şubesini açtı. Açılışa gidememiştim ama 20 günlük süreçte 2 defa ziyaret ettim. Öyle görünüyor ki yolumu daha çok Fıstıkzade Ataşehir'e düşüreceğim.


Katmer ve baklava için günü birlik yada 1-2 günlüğüne Gaziantep'e gitmek 4 mevsim aklımda olan bir durum. Artık Gaziantep tatlıları Fıstıkzade sayesinde İstanbul'a geldiğine göre bende kafa olarak bir rahatlama olacağı kesin.


Fıstıkzade Ataşehir ürünleri Gaziantep'ten günlük olarak getirtiliyor. Baklava ve şöbiyetler'in kutulardan çıkarılışına bir kaç kez şahit oldum. Yemede yanında yat denebilecek kadar güzel ve özel lezzetler var. Ama sadece bakmakla yetinemeyeceğimi bende düşünmüyordum, şeker komasına girme pahasına bütün çeşitlerden denediğim doğrudur.


Fıstıkzade Ataşehir'de favori lezzetlerim, özel kare baklava, fıstıklı özel dolama, fıstıklı yaprak şöbiyet vee KATMER. Katmer için aşağıya ilerleyin lütfen :)




Tatlı eşiğimi fazlası ile aşmışken imdadıma Gaziantep'in meşhur lezzeti kahkeler yetişti. Uzun süre bayatlamayan kahke, mahlep ve tereyağından yapılıyor. Ortaya çıkan şey çıtır çıtır o kadar taze ve lezzetliydi ki, midemde tatlıya ter açılır umuduyla fazla fazla tükettim. 2 çeşit tuzlu ve 1 çeşit tatlı olarak satılan bu ürünlerden almanızı özellikle tavsiye derim.


Final'de kahke'nin yanında meşhur menengiç kahvesi deneyebilirsiniz. Menengiç kahvesinin bir çok faydası var ancak beni ilgilindiren bölümü mide rahatlatmasıydı :)


Final dedim ama paylaşmak istediğim bir şey daha var. Fıstıkzade Ataşehir'de özellikle onun için gidilmesi gereken bir lezzet var. Ne mi? tabiki katmer... Çıtır çıtır beni benden alan bu lezzetli katmer için bence ayrı bir gün ayırın. Özellikle Ataşehirde yakınlarında oturanlar, sabah kahvaltısı için su böreği ile birlikte harika bir tercih olur, düşüncesindeyim.


Mekanın sahipleri Nilüfer ve İlyas kardeşler'e hoş sohbetleri ve içten davranışları için teşekkür ederim. Bizi çok güzel ağırladınız. Ama gidecekleri temin ederim ki bu ilgi ve alaka gelen her müşteri için aynı seviyede. Durum böyle olunca Fıstıkzade Ataşehir özellikle Ataşehir bölgesinde oturanların favori mekanı olacağından şüphem yok.


Adres: Atatürk Mah. Ataşehir Bulvarı.No:23
 Ataşehir/İstanbul





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder